września 05, 2017

Czy igły jeża są naprawdę ostre ?


Wielu osobom, które dowiedziały się o tym, że zakupiłam jeża pigmejskiego nasuwało się na myśl jedno pytanie czy jego igły kłują ? Bardzo śmieszyło mnie to a odpowiedź ( jak dla mnie ) była oczywista. Jednak okazało się, że tylko dla mnie. Każdy nie chciał mnie o to pytać gdyż bał się, że go wyśmieje. 

Nie wiem ludzie myślą, że te igły to jakiś rodzaj futerka, są niewykształcone przez co nie są ostre. Odpowiedź brzmi NIE są bardzo ostre, kłują jak zwyczajna igła do szycia. 


Niestety w życiu jeża pigmejskiego nastaje okres gdy zaczyna je zrzucać by zrobić miejsce nowym. Jest to męczące zarówno dla zwierzaka jak i dla jego właściciela. 


Gdy mój iglaczek biegał po całym pokoju rozrzucał swoje igły. Gdy tylko tam weszłam któraś musiała mi się wbić w nogę lub w rękę co bardzo uwierzcie bolało ;( 


Zapytacie kiedy jeże przechodzą wypadanie igieł. Najczęściej odbywa się to świeżo gdy go zakupimy ale bywają jak zawsze wyjątki.

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czworonogi z podlogi , Blogger